Nu vart det fest!

Har vart ute två gånger den här helgen. Även om jag var hemma vid 23.35 i fredags så vill jag ändå räkna med den. Det blir den första partykvällen för 2010.

Fredag: Vi tittar på "stockholm live", jätte bra. Ambassadeur blir klubb, vi går hem. Fy fan för stureplan.


Jag fick stureplans-sjukan. Plutläppar




Bara smurfar på stureplan.




Lördag börjar bra, slutar ännu bättre!

Ägodelen fyllde år. 31 år. Hon blev gammal helt enkelt.





Vi dansade såklart, massor.
 




Putläpparna hängde med på gayklubb. Tydligen något som jag får dras med.



Kommentarer
Postat av: Pat

Haha, inte bara dans... ser ut som jag klänger en heldel... Sen va det nån som föll... ganska blöt kväll om jag får säga det själv ;)

2010-03-02 @ 14:15:35
Postat av: simone

Vilka puddingar som röjer ;D

2010-03-02 @ 23:28:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0