osmakligt..

Jag vet att jag har många saker som är det värsta jag vet, men just ikväll när jag ska sova så är det två saker som ligger i topp.


Ouppfostrade barn som sitter och gör fula grimaser tll random gäster vid mitt middagsbord och som låtsas få en uppstötning när de hör orden champinjon och räka.

(Ångrar att jag erbjöd lasagnen)



Tack för påminnelsen om den nya klubben på FB
 " Vi som inte tolererar vad som helst kan inte bli föräldrar"



Folk som vill framstå som socialt begåvade, helst på andras bekostnad. (Alltid ha sista ordet även om dem har förlorat diskussionen för länge se. Alla diskussioner är tävlingar)



Fy fan..



Å nu ska jag sova? Uppretad och allt? 


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Godförmiddag! Allt bra med dig idag?

Kram Jessica

http://jessicalillsmeds.se

2010-01-08 @ 10:55:43
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Pattzy...

Hm, vilka va ni på middag hos eller vilka hade ni hemma??? :)

2010-01-09 @ 11:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0