Hörde på radion..

att min barndomskärlek har lämnat mig..

Han har tagit sitt sista andetag och försvunnit i cancerns vrede.

Det är tragiskt såklart, men än värre att han nästan hade glömts bort.. Men inte av mig. Jag har honom längst in i mitt ***** och kan fortfarande komma att tänka på de gånger han har fått mig att gråta av olycklig kärlek, då många äldre fått förklara problematiken av ett förhållande mellan en 9 åring och en som snart skulle fylla 45. Han har fått mig att dansa mig till sömns och visat mig att kärleken är övervinnerlig och vacker.
Han har uppfostrat mig i ämnet Kärlek..

Utan honom så hade mitt största intresse aldrig väckts till liv.

Med all heder och Respekt, ömhet och vördnad..


Sov gott min Stjärna.


Dirty Dancing



Ghost



sjuk



Kommentarer
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

Vad har du för dig ikväll gumman?:)

2009-09-15 @ 19:08:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0