0909??

Sitter och tänker på människor som ägnar hela sitt liv åt att överglänsa andra.. Att få sista ordet eller i ren kämpar anda bara få munhuggas och stampa lite på sin omgivning. Blir det inte tråkigt? Att briljera i något man är bra på är få förunnat och kanske just dem här skulle behöva skaffa sig en annan hobby?

Jag vill, hur som helst, inte behöva ha att göra med den här typen av människa. Det kanske kommer som en chock, men jag tröttnar. Vill helst bara få välja mitt folk själv.

Redigerar bilder, det är kul och tar tid. Jag fotar mer än nödvändigt ser det ut som, dags att rensa i galleriet.




Porträtt har blivit min grej.. älskar att bara få se själen..




Nu ska sy ett strumpeband.. Wish me luck:)

Kommentarer
Postat av: Jennyh - Lever lyxliv på Malta ;)

Min sambo hade redan jobbet sedan innan och jag fick på samma företag så det var inte så jobbigt, men annars kan man söka jobb från Sverige och så brukar dem ha telefonintervjuer, alt. åka ner några dagar och söka jobb, det är ju billigt att åka hit och bo här.



Lägenhet fixar man via mäklare så det brukar också gå väldigt smidigt och snabbt :)

2009-09-14 @ 16:01:43
URL: http://jennyh.se
Postat av: steph

kikar in! - allt bra med dig? =)

2009-09-14 @ 16:08:30
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Emilia

Superfina bilder.

2009-09-14 @ 23:46:30
URL: http://emiliaper.blogg.se/
Postat av: Ridderström

Superfina bilder Jeanette! Bilden på Lisa är verkligen så Lisa att det inte är klokt. Och det är ju så fantastiskt som det kan bli typ

2009-09-23 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0