På jobbet

Min kollega frågade mig om jag hade någon passion.. Jag förstod ju precis vad hon menade, men det enda svaret jag hade skämdes jag lite för att säga.
Sa till slut att jag haft en, men det var länge sen nu. Den passionen dog ut.. förintades och begravdes.


När jag hör en viss musik så sprätter det till i hela kroppen. Jag får helt plötsligt tics-light och vill göra stora härliga rörelser.

Inte helt lämpligt på jobbet..


Man skulle kunna tro att det är till riktigt skön danspartymusik.. Men det är de lyriska och känslofyllda låtarna som får min kropp att löpa AMOK...¨







Jag vill ha en tom spegelsal med Alicia Keys och Jewel på högsta volym.

Kommentarer
Postat av: Karin

hahah ja eller hur.. hoppas du haft en fin helg:)

2009-11-22 @ 15:38:09
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0