090526

Dagen igår var ljus, så pass ljus att jag ville ta en lycko bild på min nyvaxade bäver och skicka till alla mina vänner..( gjordes inte).. Jag struttade ett soligt stockholm fram svängandes med mitt nya långa hår..och min lena bäver.. Jag var glad om än trött..

Idag är gårdagen ett minne blott..har sovit i självaste 8 tim och ska som vuxen människa vara pigg efter det, jag är spyfärdig av tröttthet och värmen på jobbet får mig att vilje slå huvet i en plasma eller nått... Jag är fullkommligt aaaaaaaas irriterad på alla som tycker att det är fint med sol och älskar sitt jobb.. Jag vill att det ska bli onsdag och sen helg.. Jag vill få ett godkänt i MA imorn och kunna ta en glad fika me L och M... JAg vill att solen ska lysa på lördag så skrattstock blir en lika rolig dag som förra året!

Men just nu så får jag bara sitta hungrig och irriterad och önska i min stilla sinne att timmarna går fortare än vanligt..


Kommentarer
Postat av: orri

haha oh i love it!! jag har börjat ladda så det knakar, "växer";)håret på huvudet däremot är en katastrof vet inte hur jag ska lösa det än!!

2009-05-27 @ 14:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0