update; 090522

Det här med första körlektionen gick ju åt skogen..05,28 hade nån stackare vart tvungen att gå upp och skriva mig ett sms.. "HEJ! din kölektion idag 090522 är inställd pga av sjukdom"

Jaha..ett omen, jag ska inte köra bil just nu, det såg vi ju redan igår när jag hade ihjäl diverse osynliga saker på vägen.. Det säger mer än vad jag vill höra..inte ens en bilskolelärare klarar av uppgiften att lära mig köra bil.. Jag är förvisad till kollektivtrafiken..

Idag återstår då bara faktum "fredag" som såhär innan lön inte klingar lika skönt som det borde.. Jag slipper jobba i helgen är det jag kommer njuta mest av.. "Gud" pissar på oss och solen lyser med sin frånvaro är inget jag ens tänker reflektera över.


Har precis bokat tid på salongen för en "brazilian"...AJ! Måndag 16,00 så håller vi händerna allihopa och önskar att jag har en uns kvar av det bästa "gud" skapade åt mig...

Peace..(för det är hett)

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag var världens värsta övningskörare och jag lyckades ta körkort. Om de godkände mig så kommer du också att fixa det.



Jag håller tummarna iaf!

2009-05-22 @ 18:35:35
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0