no no no...

Jag två stora pojkar nu.. Dem jag har bytt otaliga blöjjor på (den ena iaf) och barnvaktat och vakat över i hela deras liv..  dem har fått skäggväxt, skaffat tjej, och är ute på arbetsmarknaden numera.. as läskigt!

Min lillebror får jag hålla ett öga på i nått år till (känns bättre än vad ni tror) men min käre lillakusin är snart för övermogen så han möglar om jag fortsätter såhär.. Måste släppa taget! ;)

Många släppa taget stunder den senaste veckan och det är inte riktigt slut än.. men här får ni se vad jag menar.

Kusinerna..




Lillebror och hans flickvän på väg till deras avslutnings BAL.. my gooodh!!


 


Jag vägrar ge upp..

Kommentarer
Postat av: knivlisa

Ja, hela upplevelsen put me off snoppar i flera dagar ;-)

2009-06-10 @ 10:14:10
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Randy

Vilken söt rosa klänning =)

2009-06-11 @ 19:36:24
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0