090609

Ikea var roligt, super trevligt som vanligt med Hannisen i rätta shopping anda. Jag har en ägodel jag utnyttjar till max vad gäller hennes fiskiga sida (hon är fisk = snäll), köra hem oss från ikea med nya ikea fynd.. 

"glömde" övningsköra igår.. jag får alltså köra dubbelt så mycket idag, imorn ska han få se att jag gjort min läxa..

Jobbar idag, till min stora förvåning, sjukt hur fort man kan glömma bort att man har ett jobb och faktist lura sig själv till att tro att man mår bra och har ett liv.. Inte alls deprimerande..

Ikväll går min bror på bal med hans jätte söta flickvän som matchar klänningen med hans korallrödasilvershimrande-slips som jag fixade åt ungen igår. Min ägodel (fisk som jag sa) ska köra dem dit i nytvättad KIA och fota jätte mycket (instruktioner kommer från mig)..

Det ska sedan firas skolavslutning med släkt och en överblödig syrra (aka Jag) som stått en hel dag och bakat halloncheesecake på torsdag..


Det börjar gå så fort nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0