Bäcksvart

Igår under bion känner jag hur det vibrerar i fickan, och igen, och igen... tar tillslut upp den för att kolla vad som händer. 2 missade samtal: 1 från love, 1 från möbel...2 sms; 1 "Love, strömavbrott hemma, kanske är fler områden?" sms 2 från möbel ; "Ring mig när bion är slut!"

Sen var det ett tel och sms maraton hela vägen hem.. tydligen så hade Love endast nödsamtal hemma så hon satte sig i bilen för att åka till mottagning och för att plocka upp mig ifall tunnelbanan slocknade;)

Under våran mysiga stearin kväll så slås elen på igen, vi springher fram till alla mekaninska prylar efter en stund tvångs harmoni.. Livet kan börja igen.. på med datorn,lampor och  vatten kokaren.. och sen efter 1 tim.. *poff* mörkt igen.. jaha, var bara att gå mot sängen..

*är ju till naturen en rebellisk människa.. har svårt att acceptera att jag inte FÅR/KAN göra som jag vill, detta strömavbrott höll mig vaken i timmar av ren irritation!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0