Allt flyter..


Filmen igår var otroligt underhållande, kanske till hälften för att min kära Orri skrattar som ljuvligast och högst igenom hela filmen.. =D

Har fått lite svårt på senare tid att definera BRA svenska filmer. Jag menar, när Jalla Jalla kom var den super fantastisk.. Svensk komedi var på nytt född.. Men sen kom Kopps och alla ville tycka att den var lika fantastisk, men helt ärligt så var den ju inte det! Eller vad tycker ni?

Den här filmen var underhållande, men bra? Ganska bra..;P En svensk film/komedi måste vara något speciellt för att få kallas BRA...




*stundvis skratta jag så tårarna forsa*

Kommentarer
Postat av: orri

hahahahaha kul att jag va underhållande iaf!!! love..

2009-01-23 @ 14:26:37
Postat av: Nat

Kopps var skit dålig!

Liksom svensk film är överlag tycker jag!

2009-01-25 @ 11:20:36
URL: http://mrsekmsnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0