-...

Åker tidigt och kommer hem tidigt, belönar mig själv med att göra det där som man inte ska göra..
Sitta ner en stund ( som blir en låååång stund) för att sedan ha tappat all lust till plugg och städning..

Min sambo till mig: inatt innan vi sa gonatt, efter ca 40 min diskussion.

- Jag vill inte diskutera det här nåmer!
-Men jag förstår inte hur du kan tycka så?
-Vi tycker olika, vi kommer ingenstans..
-Nehe, så då slutar vi bara prata dårå..
-Ja?
-Men om du lyssnar på mig?
-Vi tycker olika..!




helt oresonlig...

Kommentarer
Postat av: Vickie

Ojoj, ja den där är så trist, kan de inte bara köpa va man säger så är det ju bra sen.

2009-01-19 @ 13:52:14
URL: http://worldofvickan.blogspot.comspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0