Hälsa

Tänkte på en dokumentär jag såg härom dagen..(kan ha vart igår tom) Det handlade om en kvinna som hade två killkompisar som var transor och hon hjälpte dem ut ur "garderoben"...(jätte fint;) Men hur som haver så var det henne jag fastna för.. hon var rätt stor..= Tjock och påstod att hon inte ville gå ner i vikt pga av att hon inte "ville" vara som alla andra.. hon är sån..hon tänker vara sig själv..  ?? Hmm...nä till skillnad från resten av världen så vill hon alltså vara sjuk och ha lagrat fett runt alla sina organ?? För jag snackar inte om några skönhets ideal.. Mina starkaste argument till att ha en sund vikt är pga av alla organ som blir förstörda av att fett bildas runt omkring och i alla blodkärl.
  Sanningen är ju den att även om det hade vart vackert i ett samhälle att vara fet så hade vi inte kunnat undgå att det är ohälsosamt!




Fruktansvärt ohälsosamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0