hello!

Jag har ett svall, ett riktigt långt svall...ett man skulle kunna piska någon i ansiktet med=D Ett förföriskt svall (just nu utan lockar)..kanske skulle kunna binda fast någon med det. Det skulle nog hålla och räcka till.

Vet inte om jag inbillar mig men jag ser genast att jag får fler blickar.. Människor tittar på mig.. (har jag föööör långt hår??) De vänder sig om (inbillar jag mig?) Det flesta är äldre herrar..jag visste inte att de gillade svall bättre än lagd pemanent? (kanske därför de har älskarinnor, äldre kvinnor tenderar ju att klippa sig korta?!)


hur som haver.. bild bevis kommer snart!

Ni ska få se hur jävla snygg jag e´!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0