jul kris

Att vara fattig är inte något ovanligt för mig.. det är tom något jag är riktigt bra på. Men runt jul är det riktigt illa och det är samma visa varje år..

Ett typiskt problem som alla har som hamnar i lyxfällan. Slut på pengar när man måste ha det, löser det med snabba lån. SMS LÅN.

För vad har jag för val?? Om min och ägodelens familj, speciellt barnen ska få några klappar så måste jag
fixa pengar?! Funderar iof sig på att lära mig sticka..

Hetssticka 10 halsdukar fram till jul? 

Eller så blir det ett sms lån.


Vilken tur att Banken Liiis finns. Sms tjänst, räntefritt, och med låga avgifter (typ en puss och kram med en middag till kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0