Sveriges sämsta bartender.. I GÖTET!!

* MADONNA VAR FANTASTISKT*




Beställer i baren på okänd gay klubb i götet. Bartender häller ut Lisas vinglas över disken och hela mig när han ska servera henne.  BER INTE OM URSÄKT, utan slänger fram några servetter..

Jag torkar ansikte, klänning, ben och armar.. *arg*

- Ska du betala för båda? *pekar på mig och Lisa*

-Va? Jag ska inte betala för något..

-?? huh..

- JAG fick precis ett HELT glas vin över mig!

- Jag kan bjuda på shoten, men inte  på drinken..

 - Du kanske vill betala min kemtvätt istället?

- Ja ja...




*tack?, för shoten som kostar restaurangen max 10 kr, och för drinken som går på 12 kr *

vad saknas?

Ett service inriktat... " JAg ber så hemskt mycket om ursäkt!" " Kan jag bjuda på något?"


TÖNT..


Kommentarer
Postat av: nanna

Pippi såg snyggbilden på dig...och utbrast: Åhhh hon är sååååååå SNYGG! Jag svarade JÄVLIGT bittert: Ja, ja, Skit i henne...JAG DAAAA???;)hehehe KRAM!

2009-08-11 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0