Dream a little dream

Drömde inatt att jag och min Kusin tog en salsa kurs i spanien och fick sedan lära ut det på stans turistbussar..
Jag (såklart) hamnade på fel buss, eller glömde gå av..(oklart) och snurrade runt salsadansande i staden med endast två passagerare..(pinigt) Fick tillslut fråga var Flamingo (hotellet?) låg och ALLA svarade på franska...???

Vaknade av ett hederligt asgarv när jag ser min kusin, komma på en buss i andra riktningen, i bastkjol och hela släkten som kurs deltagare! =D

Vaknat..

Dricker sump kaffe och önskar att drömmar kunde slå in..




Japp, vi har vart i Spanien tillsammans=D...länge sedan nu..

(nähä, är det sant? Syns inte..)

(Tack!=)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja sjukt gott :D

allt väl?

2009-04-08 @ 12:26:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det syns absolut inte på mig i alla fall! ;)

Vi får jobba på att den där drömmen blir sann! Puss

2009-04-08 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0