Varje dag är en dag!

1 av 7 dagar känner jag mig lyckligast i världen, att jag är den bäst lyckligt lottade! Med det menas inte att de andra dagarna suger och är totalt avskalde från lycka, *det finns sådana oxå*, utan de kanske bara är bra, dimmiga eller kämpiga. Jag vet iaf dessa dagar att det kommer bättre, det kommer en dag nr:7  

Att leva är inte alltid kul, det ska det inte vara och kommer aldrig bli.. tills vi har vant oss vid den tanken så får vi finna oss i våra sura, bittra och bra dagar. Bara genom att acceptera livets villkor blir det inte lika överraskande just den där eXtra bittra dagen. Dagen man vaknar och innan ögonen öppnats så vet jag att den här dagen kunde jag ha hoppat över*L*
Den blir nu mkt lugnare, jag vet att jag kan göra bra saker av detta ändå och det kommer bättre=)

Idag fanns både kaffe, mjölk och cigg...men ändå lyckades dagen bli till dimma, det börjar klarna, men att få komma hem ikväll får en helt annan dimension.. Det blir min lycka idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0