MITT RUM..

Jag har hittat mitt rum, ett rum fullt av bara saker jag tycker om och är intresserad av, allt för mig! Där finner jag en ro jag inte hittat någon annanstans...en plats där man får ställe "de" frågorna utan att människor rycker på ögonbrynen eller visar ett ansikte av ointresse.. har jag frågat fel människor hitills, antagligen!
Jag kan nu samla alla mina hemligheter på ett ställe och berätta för människor som inte dömer eller missförstår, människor som känner som jag.. ett utanförskap och ett behov av gemensamt intresse.. Vi har en hemligt litet rum för bara oss.. vi som bara har varandra att utbyta dessa teorier och frågeställningar med.. jag njuter av tanken av att jag får den här möjligheten.. Och jag njuet av tanken att få utvecklas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0