Du är fantastisk!

Jag har en underbar flickvän, en otroligt mysig och fantastisk livskamrat!
I lördags hade det vart planerat sen en tid tillbaka att vi skulle på en fest med en vän.. Den "råkade" ligga nära min favvo restaurang...så när vi går förbi så suckar jag lite förnöjt..- Mmm, va gott det skulle va!?.
Min älskling stannar upp och uppriktigt säger att vi ska gå in.. jag fattar ingenting, och blir tvungen att fråga henne om den hemliga koden för sanning 3 gr innan jag blir jätte glaaaaaad!!!

Utsökt mat denna gång oxå och otrolig råååmans...;P Efter denna fantastiska efterätt vi ätit så blir det en drink för att avrunda kvällen.. Sätter oss i bilen och jag får konstiga aningar när hon vet exakt vart vi ska.. (annars brukar vi vara det paret som aldrig kan bestämma oss) Men fram kom vi och jag visste faktist inte var vi var någonstans *inte så uppmärksam på min omgivning med henne brevid mig*.. Svänger runt hörnet och hamnar utanför Intiman och dit skulle vi och se Footloose=D  "gladast"

Guuud så underbart... Min älskling är sååå bra! TACK! för den otroligt fina kvällen...kan jag leva på länge.. Som du förgyller mitt  liv så har du gjort en dag så extra fin på det där sättet! *kärlek i massor*

Nu sitter jag på jobbet och snorar...herrejisses vad toa papper det går åt.. företaget betalar;P Hoppas att dagen fortsätter vara så här lugn som den är nu, himmel va glad jag skulle vara!

Imorn blir det jobb igen, men jag lever fortfarande kvar i helgen...tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0