????

På en tidig torsdags morgon me stressen i halsen efter att sovit 1 tim för länge så är en "god morgon" kör de sista jag hade önskat mig i tunnelbanans rusningstrafik. Men där står dem, sjunger låten "goood morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon..."  i stämmor. Viftar och hälsar på alla, en heeeel kör... brevid står små nissar och delar ut "goodibags" med den nya GodMorgon juicen i.. jisses.. Vilken smart pelle har kommit på iden att abrupt väcka alla resenärer den här torsdags morronen med skrål och hallon/apelsin juice?? Det tog ju en stund inna jag fattade vad de höll på med så självklart så fick jag ju en påse tillstucken i handen medans jag klargjorde om detta var ett skämt eller om jag skulle behöva ringa psykakuten..

I hallunda centrum på fotoaffären kostar en liten träram för en normlal 10*15 bild 160 kr. Jag skulle inte köpa något men var tvungen att fråga om det var något speciellt med denna ramen eller om dom prismärkt fel..? Hon svarade att den var i "äkta trä"..

Några frågor på det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0