Är hungrig;)

Okej...jag ger upp! Jag är hungrig..igen! Har desperat försökt påpeka min totala ovilja till att inta föda och speciellt utanför hemmet! *vad gör man inte för figuren:P* två gånger. Jag tror att hon förstod på den smått irriterade och bittra tonen utanför citygross när hon inte hörde vad jag sa och JAG fick upprepa mig;) haha.. du har det inte alltid lätt my love! resultat: Mc Donalds! Skamligt, men det värsta är att det inte kan hjälpas i en sådan nöd situation. Det blir ooootroligt akut och ingen skulle stå ut me mig hungrig. Inte ens jag själv.
 Big Mac valken på magen ligger kvar..tills imorn. Då är det torsdag och mitt "nya" liv börjar.. alltså jag återupptar det liv jag la ner i fredags.. japp! Haft en veckas mat semester men imorn så..
 *vem fan kommer tro på det här?*

Vreste lite "söt" igen nu på kvällen när vi inte "förstod varann"...Sorry love!
resultat: Banan *känns mycke bättre*

Önskar mig numera en matochsov-klocka i julklapp.

Å förresten så skulle jag behöva en hårtork. Blir deprimerad av att hela tiden få falska utlandskänslor av den ihopfällbara rese torken. Tack på förhand!

Ps. med tratt! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0