Jul kul, eller..

Kan man ha träningsvärk av att ha sovit dåligt?
okej, att ha ont och så om mn legat konstigt, men träningsvärk?..hmm..har nog drabbats av enorm prestationsträning i sömn.. eller hur? att jag undermedvetet tränar då eftersom jag knappt går i trappor vaken..

Tror att jag drabbats av en slite-jul ångest...första julen någonsin som inte är någon jul alls.. Inge julmat,röda gardiner, snö, klappar eller åkandes mellan släkter.. ska inte klaga över att jag drinker drinkar i en solstol när ni andra fryser men måste ändå medge att de börjar kännas konstigt.. En jul utan jul...??

Blir inge jul snapps iår, men en fruktig drink under parasollet istället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0