Ikväll gäller det!!

Jag har två män i mitt liv  som lever och betyder någonting för mig. Min pappa och lillebror..

Man kan säga att de är av lite udda slag.. Ikväll kommer min pappa till oss för att titta på roomservice...=D Varför undrar ni då? När det kanske borde vara folksamlig över Nobelmiddagen istället.. Jo.. Mina två män brottas och älskar brottning.. Ni kanske sett på reklamen att Ara Abrahim får sin lya stylad ikväll... Och de var i brottninghallen och tränade när grabbarna från programet fick stryk..


dvs, DE KANSKE ÄR MED I BILD!!!!!!!!!!!!!!!!




*han sitter just nu och påminner/sms:ar alla vänner om att han kanske syns på tv kl 20.00..*
 
För att öka hans kändis status så lägger jag upp en bild för möjlig identifikation, snorunge,blond,finne i pannan,försöker säkert fixa håret när han tror att de inte filmar..



Aaaa, fast i brottartrikå..

Nä, men man kanske ska plugga lite då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0