gästzilla

Härliga TORSDAG!!!

Idag är dagen innan helg och massa massa Mys. Jag och ägodel är lediga imorn för att åka till Uppsala för bröllops weekend. Hotell, middagar, bröllop, fest, vackra människor, tal..  *ja, jag ser verkligen fram, emot detta.*

Nu hoppas jag bara att allt blir som jag tänkt mig.

Kläder, skor och accessoarer klara. Nu ska bara allt gå som planerat.
Det känns nästan som att det är jag som ska gifta mig...;)



Är i skolan och "försöker" jobba ikapp och lite i förväg.. Vill inte behöva tänka på layouter till skoannonser och parafraser i Uppsala. Även om jag har kommit till att tycka att detta är väldigt roligt *L*
Jag sitter numera och glömmer bort klockan (spottar och svär) helt inne i layout världen. Fasligt svårt men en booost för min kreativa ådra.

Att SKAPA!

Har haft en intensiv ångest svacka när finalerna av "So you think You can Dance" har gått.

Nu är det lunch (jag slängeri mig maten utan att tugga, tar min magkramp och fortsätter pula och dona i mina annonser)




Kommentarer
Postat av: simone

Sv: söt du är tjejen :) Jo, sant - känner mig mycket bättre efteråt alltså, kände mig lite krasslig innan men nu så :)

2009-09-03 @ 13:31:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Jag har ny design på bloggen! Spana gärna in och lämna en kommentar!



Puss

2009-09-03 @ 13:40:06
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0