Finns det inget ställe som stänger 07.00?



Har haft en makalös helg med fina, underbara vänner.. Vi checkade in på Amaranten i lördags 15,00 för styling och skumpa. Lite sena kom vi till Tabbouli som serverade god mat på alldeles för låga bord.



Vidare för drinkar på hotellet, sen Malmen. Vi gjorde ett försök på Vampire Lounge.. Men det var bara en av oss som skulle "få plats".. Hur korkat är inte det att säga till ett sällskap? Vem av oss går in??


(mitt godis Pattzy är i vanliga fall inte "pippi" gul i håret. Men när man stressat ska fixa en utväxt på ett hotell rum kan det bli lite fel ibland;)


RAW comedyclub var toppen, om något för sent på kvällen (började 22,30). Man hinner ju blir sömnig efter massa sprit, stillasittandes till 01,00. Men Nour El Refai var fantastisk!!! min nya idol..




Vidare till Bon pale´...som verkligen har gått ner sig. Endast en bar och ett dansgolv öppet numera. Det som var så bra förr, var just storleken och variationerna på ett ställe. Nu är det kölapp för att köpa bärs och svettgolv med söndermixad skitmusik. Nu var ju vårt sällskap helt makalöst så det gjorde inte så mycket;)

Party stjärnor som vi är så är ju inte 03,00 en tid att gå hem.. Det är bara ett klockslag för att byta ställe..
Patricia är ju då det självklara alternativet eftersom ingen av oss ville gnugga stureplansrumpa.

Leken "uppdraget" är något jag varmt vill rekomendera på krogen för inte allt för stora sällskap. Gruppen väljer en utmaning som kan vara "nyp han där i rumpan" till någon i gruppen. Gör man utmaningen så slipper man bjuda laget runt. Väljer man att vägra får man betala.. det kan alltså bli både dyrt och pinsamt:)
Självfallet så fick jag betala en del, men jag fick garva desto mera!! "fråga vakten efter hans nummer" "dra snubben i skägget" "ring din älskling och säg att du är jätte full och ramlar överbord" (sorry honey) var några av utmaningarna som blev elegant utförda av oss..



När Patricia stängde av musiken vid 05,00 var vi allt annat än klara för att gå hem.. vad gör man? Efterfester är ju dömt att misslyckas och Tydligen så finns det inga 7-ställen i stockholm ;)
Hem till hotellet, tysta som möss och däckade sägandes "jag är inte trött"...hahahaha

Hotell frukost och sedan en cola på Hotell Hansson.. Middag på Olearys.. Vad mycket folk där var. Lite malplacerade satte sig 7 tjejer och åt en bakis middag mitt i en allsvenska final. Öm i trumhinnan efter SM guldet till AIK. Vi hörde väl inte riktigt hemma just där och just då.. Men det var riktigt häftigt att se ett fullt O Learys skrika och sjunga sig igenom en hel match. 


Sen dog jag, i min säng, efter en riktigt välbehövd dusch.. och idag får jag betala i snor för allt roligt vi haft..




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag hatar att behöva betala i snor!

2009-11-02 @ 22:17:20
URL: http://dubbelkvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0