det regnar..







Efter en hel natt av mardrömmar och livliga tillställningar så beslöt jag mig för att sova en stund.. Vaknade i morgon rock på soffan och förstod inte varför Malou von Sivers inte kan tänka på att variera sina tonlägen något, hon stör med sin monotoma röst! Ringer min lärare för att få ett betyg, samtalet handlar om nykterhetsrörelsen som gav människor en känsla för varandra och jag blir godkänd..

Fastnar framför topchef på tv:n och njuter av att leva mig in i något så långt borta från mig.. Jag är varken mat intresserad eller engagerad i matkunskap at all.. Nu måste jag klä mig och åka.. Ska bosätta mig hos Lisa för att kotrollera mina kunskaper inför kommande prov.. det suger att vi inte bara kan sitta och glo på varann och prata om mer exstensiella frågor över en kaffe och några cigg.. men det blir en promenad för psykets skull..

Det behövs..




Kommentarer
Postat av: Josie

Hej! Allt bra med dig? (:

2009-05-06 @ 21:09:03
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag gillade din text under headers . Klockren.

2009-05-07 @ 01:14:20
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrar varför jag på mornarna inte ens kan vakna!! sätter på tv:n nyhetsmorgon.. och somnar om o drömmer om det som händer på tv:n lite sick.. försov mig även idag.. inget i mitt medvetna som säger gå upp nu!!

håller helt m om sivers:)

2009-05-07 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0