Scary lady..

Förr togs det rätt många snygga bilder på mig ( av mig el andra) men numera så tycker jag inte ens att jag är med på bilderna, om så är fallet så är dem värda toapapper.

Antingen så har jag gått och blivit ful.. eller så måste jag släppa kameran, åtminstone vrida på den ibland för att se om det första stämmer.

Rädd...

Här är iaf lite pics från dagarna som gått... med vin och bebis och allt som flurerat i vår lägenhet.

Hundbesök




Pappa lagar mat (dricker)



det blandas daquries fast bär och is saknas = överskummad mixer (oklart varför vi mixade)




Det shotas i sann uthållighetsanda!




Vi såg till att det blev så lite tid me mamma som möjligt;)




Ja, förstår ni vad jag menar nu...



Kommentarer
Postat av: linda

fin bilder ^^

2009-09-02 @ 16:45:45
URL: http://liindahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0