I natt var jag..

Vaknade och kände mig lyckligast i världen. I två sekunder ungefär.

Började tänka efter om jag drömt. Hade en känsla av att sägen var helt fel. Hur hamnade jag här? Det kom ifatt mig att jag stått i ett provrum fullt med vackra klänningar och jag var så snygg. Allt passade perfekt. Kände mig som det perfekta jaget.


Efter ytterligare några sekunder slog det mig. Jag hade mitt hår i drömmen. Mitt svall, mitt köpta hår från indien.


Är inte det välgörenhet så säg?


Hur som haver.. Att resa på sig och se sin realistiska spegebild i toaspegeln kan ju få vem som helst att tappa fotfästet.
Jag är helt off av chock idag.


Jag har förfallit.

Mitt svall:



Det var den bästa bilden jag hitade just nu.. Titta på slingan!! Titta på slingan!!


Kommentarer
Postat av: Castells

I know the feeling..

2010-01-22 @ 09:52:14
URL: http://castells.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vill du vara med i veckans blogg ?

Isåfall gå in på ; Nathaliezz.blogg.se

Kram

2010-01-23 @ 22:15:56
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0