Patz n Lilyz

Mina skivomslag är klara, jag har förberet inför releasen världen aldrig kommer glömma. En pop duo så stark och älskvärd. Det här kommer bli succe´.. Nästa vecka ska jag komma på ett sätt för att visa er mitt mästerverk.

Jag är inte toppen på det här med filformat och sånt.

Sitter och dricker ljummen kaffe hos liiiis, det var varmt för en stund sen.. Husmor (Liis) lagar lunch/frukost/middag/brunsch.. Hon är så duktig min Liiis. Det krävs mat för att ta sig an pluggeriet.


För annat gör den inte nytta.

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Ljummet kaffe är så hemskt, men ändå dricker man upp det. Hehe

2010-02-18 @ 21:18:38
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0