bye,bye fröken Lydig!!

Jag vaknade 07:49, som ett spjut.. Trodde jag sovit bort hela dagen och skulle bli tvungen att stressa iväg till Uppsala.. tiden på klockan lugnade mig minst sagt.. "Somnade" om och vaknade vid 09:00.. lite bättre. (hur är det möjligt när vi la oss så sent och drack massa gott igår?)
 
Vi entrade V4 på en "AW" (som jag har fått lära mig att afterwork kallas i folkmun) och jag har inte skrattat så mycket på länge.. Tack tjejer! (speciellt Kristina som borde sadla om till standup komiker)

Lite halvt besviken på min outfit, min själförtroende genetemot mitt val av kläder brister hårt såhär dagen innan.. ( nej, jag ska inte gifta mig) Vi träffade på toastmastern igår och jag kände hur jag ville veta om allt gick enligt planerna.. om bordsplaceringen var klar, tallistan och allt annat viktigt som gör att gästerna trivs ( jag är ju gäst;) Fick snabbt inse för att inte göra bort mig helt, att detta är inte mitt bröllop, jag är inte nära vän till bruden och det hänger inte på mig. Vill ju bara att dem ska få det så fint som möjligt, dem förtjänar verkligen ett toppenbröllop. Vi lovade hur som helst att komma med det bästa partyhumöret Uppsala sett!

Min ägodel "is doing her shit" så jag kan passa på att leka av mig på nätet (jag ska visst packa, jag tar tydligen hutlöst lång tid på mig)



Man In The Mirror - MJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0