tant på heltid

Att plugga heltid är verkligen på heltid. Ändå hinner jag med att äta lunch och och dricka en kaffe;) *får man klaga ändå?"

Jag har kommit till att inse att jag har mer att göra än jag trodde.. problemet i sig är inte att det är Fööör mycket, utan det tar så lång tid..
Jag sitter timtals och planerar och konstruerar ett upplägg, för att sen sitta några timmar och knäcka ider och lösningar till illustrationer, sen börjar skapandet på "ytan".. ytterligare några tim. In för bedömning och sedan tillbaka till bordet för reddigering och slutligen (förhoppningsvis) så finns det en färdig produkt. Jag ska helst hinna med flera (typ 5) i veckan..

Med andra ord så hamnar den andra kursen helt och hållet hemma.. med de få moment som inte kräver adobe indesign från "slavarkursen"..

Nog med gnäll..

Ikväll blir det fantastiskt umgänge på ballen i Hökis:) All kommunikation, illustration, ljussättning och mystiska reflektioner läggs åt sidan, inga helkorkade program i världen kan få mig att inte njuta av den här kvällen.

Jag börjar tro att jag inte är superwoman, vad är det liksom?

Såg en tant i morse på t-banan med den klassiska tantfrisyren, kort men välklippt.. och jag hoppas av hela mitt hjärta att det tillhör just den generationen och inte kommer influera mig i mitt framtida tantliv.. (åldersångest)

Vill inte bli en tant med en klassisk tant frisyr.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0