hjälp!!!!!!!

Efterlyser lite underhållning, stimulans eller Vad fan ni än har att erbjuda!!!

Jag uppskattar min tid av sinnesro till max 15 min till.. Sen kommer jag explodera likt en atombomb i en lösgodisbutik. Färgade små hårda karamellar och slemmiga geleråttor kommer flyga kaotiskt runt,runt och "kanske" råka slå ut synen på folk. (oklart varför det blir just godis)

Jag tänker nu, (det är sååå bestämt) aldrig mer närvaro på ett morgonmöte.. Bara tanken på att jag kommer ha vart här i 10,5 tim när jag går hem på en fredag orsakar psykisk ohälsa.


Jag är så redo att explodera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I garderoben, den syns på bilden där:) Men jag är ofta för slö för att plocka fram den haha jag är en klätter-människa;)

2009-10-09 @ 14:00:06
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0