091004.. ryck?

Andra natten i rad jag sover mindre än 5 tim..dricker röttvin och snackar tills rösten försvinner.. Men hujeda mig va trevligt det var..

Nu står jag här igen, lagom hungrig och sliten med ticks i ena ögat (nervryck) som vägrar gå över... Dem är så kraftfulla så jag blir snurrig i huvudet och har svårt att hålla balansen.. känns inte helt okej.. (lite läskigt)



Update:

Har nu läst på nätet om "ryckningar i ögat" och detta orsakas då oftast av hög mängd koffein eller sömnbrist.

Jag har ju inte hunnit dricka så mycket kaffe som jag brukar- Uteslutet

Jag har sovit onormalt lite för att vara jag- Check!


Men nu undrar jag...om jag inte kan sova 4-5 tim två nätter i rad utan att få besvär (som detta) hur ska det då gå i framtiden, jag blir ju äldre?

En dag kanske jag har barn och går runt och rycker i ögat helt okontrollerat, har balanssvårigheter och kan inte tänka klart för att jag inte fått sova mer än 5 tim?

Snygg morsa liksom..

Kommentarer
Postat av: Eveline

ryckningar i ögat kan vara jäkligt drygt ibland. hade ingen aning om att de kunde bero på koffein eller sömnbrist. tack för informationen ;)

2009-10-05 @ 08:05:51
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0