Vi har ett zoo hemma..

Att jag skulle vara likt ett djur är en fullkommligt meningslös diskussion.. men min sambo verkar tro att hon fått sig en uppenbarelse..

Denna konversation (händelse) var för ett bra tag sen och har förföljt mig sen dess.

Luddigt minne..(förträngning)

Vi skrattar åt något (rödvin)
Min kära reagerar då över något jag gör när jag skrattar..
Efter en stund berättar hon något för mig och jag får kola i huvet (fattar inte vad hon säger) (ja, det händer ofta) (jag kan vara ganska disträ)
Hon ser min oförstående blick och börjar då att låta som en apa..
Jag (av någon anledning) säger: Jaha!? (helt seriöst)



Min sambo talar numera med mig som en apa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0