090303

Nu börjar vardagen igen...ett tag så längtade jag efter denna dagen! Då allt var över och lugnt och skönt igen.. men precis som efter en semester så får man en smäll (boktavligt) av alla måsten som finns då det inte är semester längre. Plugg, jobb, gå upp, städa.. ja ni vet!

Men jag längtar inte längre..helgen var så fantastisk! Den var urmysig, superrolig och helt underbar! Vi åker till Paris i slutet av månaden, och jag är nu mig själv evigt tacksam att jag tog det nu och inte senare:)

Vi har dessutom massa teatrar och comic att gå och se!

Så låt se.. deppa eller inte deppa?

Skiter i båda, tar tjuren vid hornen och bara försöker se framåt!

Här kommer en liten sneekpreview (eller hur det stavas) från i Lördags=D!!



Jag är till vänster.. Men nu får ni gissa vilka kändisar som finnspå bilden;)

Kommentarer
Postat av: Dianne

Gud vad likt Ali G!

2009-03-04 @ 22:54:22
URL: http://clothaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0