update...sen ja, i lördags eller nått..

Jag har sen i lördags morse, vart väldigt ledig, skrattat väldigt mycket men framför allt..druckit väldigt mycket. Jag har numera påbörjat en kraftig detox..

Det farliga med att sätta mig på skrattstock, låta mig vara ledig flera dagar i streck..är att jag snabbt börjar se över mina vänners liv och möblerar om hej vilt för att dem som jag ska kunna göra det most of mitt liv... mitt lediga liv. Vi har bytt bort pass, hämtat hem alla djur, stor handlat bakis mat och rensat systembolaget tills VISA korten strejkat.. Igår skildes vi åt efter 3 fantastiska dagar av skratt ,spel, balkong liv, solande,ätande och sprit..

Tack tjejer.. Ni som kommit en stund, ni som vart lika hardcore som jag.. och min fanatstiska ägodel som jobbat och stått ut med eländet =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa visst är den fin, kommer nog att sakna den lite ändå hehe

2009-06-03 @ 14:11:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv. Ajdå... då lär jag lida under sommaren. Av längtan.

2009-06-03 @ 15:01:03
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0