090714

Hahaha.. jag har inte glömt bort att jag har en blogg, jag har inte tappat bort mig själv helt.. men däremot så har jag sommarlov.. Jag har inte heller haft all tid i världen till bloggskrivande.. Jag har vart ledig ( då liggandes i soffan med ryggskott) , jag har vart på landet ( no internet)... och vid friska lediga dagar har jag vart sjukt social med mina vänner..  Jag SUGER på att blogga.. I know.. Men jag gillar att suga på nått.

Nu har jag kommit in i ett jobb maraton och vad saknar jag på sekunden?? Bloggen såklart!! I all svett och irritation så kommer jag blogga.. Ni kommer inte få några mysiga sommar känslor spirandes och inga ljuvliga sommar recept..

Håll till godo.. med mig!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag:)

2009-07-15 @ 23:48:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

fin blogg! :D

ska vi bevaka varandra? :)

2009-07-16 @ 00:27:50
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0