Vuxnej..

Om jag ska läsa komvux (vux=bli vuxen) så måste dom sluta brårka med mig, dem borde ju förstå vid det här laget..(efter några år) att jag inte orkar hålla på och tjaffsa om mina tider,pengar,eller intagningar..kan dom inte bara behandla min ansökan som jag skickar den? Dem ändrar och krånglar så jag blir helt matt, och då måste jag sitta och fixa deras jobb.. på mitt jobb! Visserligen så har det hänt(endast fåtalet gr) att jag själv orsakat besväret.. men vadå? Det kan dom väl se, att man inte kan läsa 3 kurser samtidigt på samma dagar och tider..? Måste vi bråka om sånt med?

Jag är ju faktist bara TYP vuxen ( 22 ) och har inte fått det där vuxna tålamodet än...

Kommentarer
Postat av: patricia

asså jag blir avundsjuk på din blogg den e jätte fin

2009-01-05 @ 16:43:16
URL: http://typbrunett.webblogg.se/
Postat av: patricia

asså jag blir avundsjuk på din blogg den e jätte fin

2009-01-05 @ 16:43:48
URL: http://typbrunett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0