Nostalgi..



Jag kan sitta i timmar, alla skivor går runt,runt,runt.. njuter,gråter.. Älskar hans berättelser och hans sätt att nå fram till mig..






Evelina
(Sången dom spelar när filmen är slut -91)

"Nu när skylten har slocknat, och kassan är klar
Nu när kocken har gått hem, är det bara du och jag kvar

Du känner inte igen mej, men jag satt här i smyg och såg på, hur du grät
Du påminner om någon, jag älskade en gång

Jag rinner genom åren, längs en älv som är så lång
Det förflutna hinner upp mej, och jag minns alla svek, jag en gång förlät

Men du bär din rädsla som en slöja, runt ditt hjärta nu
Å, vad håller dej tillbaka, älskling, jag ser att det är du...


Hey, Evelina, har du kvar din röda ros, på ditt vänstra skulderblad
Väntar du ännu, på någonting, precis som jag, Evelina"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0