Färglös

För att inte tänka på det jag egentligen vill tänka på så sitter jag här istället *jag låtsas att jag ligger med en laptop i soffan, under min filt med en kopp te framför mig och min älskling brevid* när jag i själva verket sitter i en trång skrivbordstol med jeansen på fortfarande.. Ja, just och hårfärg i håret..


Å när skulle jag skölja ut det då?

Ingen vill veta hur dagen så ut, det är sånt man inte berätta för människor som man inte känner.. Berättar värdelösa deltaljer om sitt jobb.. För precis så är det.. har bara vart på jobbet för att sedan hunnit äta lite mat och lagt färg i håret.. och klockan är snart 22.00...skämmigt,ska man inte hinna nått annat på en hel dag?


*nu har färgen börjat torka,tror det är dags för den där ciggen så jag kan duscha sen*


Ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0