uthyrning?

Har vart och luktat på nyfödd bebis. Klämt och kännt på fingarar och den lena huden.. Inbillit mig att han tittat på mig (med fundersam blick) och sedan avlagt ett smile grundat i chocken. Spenderat tid på golvet byggandes lego. Fastnade nog mer för min egen skull och kände knappt av 2 åringen som satt  i mitt knä. En sån söting..
Njöt av att få mysa.. Mysa med något så mysigt.. Få ha den lilla kläckta i armarna och se på hur han rofyllt andas och ger av sig lustiga ljud när han gnor och sträcker på sig för att sedan bara somna om igen. *jisses*


Men mest av allt njöt jag av att få åka hem, till mitt liv och mitt eget mys, med vetskapen om att jag bestämmer och jag kan och får göra som jag vill. Kliver in genom dörren och ser våra katter ligga ålandes och jamar oss välkommna på golvet, jag tänker i mitt stilla sinne; "Dom är verkligen tillräckligt just nu!"


Tackar för gåvan att få låna andras*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0