Manodepro var det ja..


Onsdagar blir alltid så vin fyllda...är det inte fantastiskt?!!

Massa vin, klädpoker,rim,godis,skratt,sång,vrål=singstar ;P

Onsdagar is the shit!  That´s were life is!



Nu ligger möbeln och sover i soffan, jag har precis kissat hennes hund och ska börja dra mig mot min nattplats... jag är iaf ledig imorn.. My love står och kedjeröker på balkongen med sin killkompis.. dem har mkt rödvin innnanför västen och snackar om sånt man gör bara precis då.. ni vet, allmänt om livet..i fördjupad form;)


Onsdagar is the shit! That´s were life is!


"Gör vad ni vill, men ta inte mina onsdagar ifrån mig"




Kommentarer
Postat av: SUSAN

Min blogg finns , kika gärna på den =)

2009-02-12 @ 00:32:52
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0