eller hur!!?

Finns några tillfällen som gör mig tokig..

*när någon tar min barstol på jobbet (jag får stå)

*när jag måste gå till jobbet.

*när jag måste anpassa mitt humör efter min omgivning (inte så bra på sånt)

*när jag är hungrig utan mat på en armlängds avstånd

*när klockan går sakta

*när kaffet/mjölken är slut

*när ciggen sinar

*när jag inte får bestämma tv kanal

*när folk förväntar sig ett dåligt samvete från mig för något JAG har sagt.....(upp till mig??)

*när någon säger en sak men gör en annan


ja, jag fick sluta här... verkar finnas en grupp människor som vill att jag ska göra något annat än att blogga.

Kommentarer
Postat av: y u m m i i e

hahahaha, det är inte lätt när det är svårt.. I totally agreeee with uuuu

2009-02-18 @ 14:41:33
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Haha skönt blogg ;)

2009-02-19 @ 11:15:57
URL: http://jimmy85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0