suck och stön..

Medans värmen tar slut på mig så försöker jag få tiden till att gå.. kollar inte på klockan..blippar lite på tangenterna.. övertrevlar mig ( ja, det är ett ord;) mot de få som tragisk nog ändå är ute och shoppar denna sommardag. Tar mig an städning och annat otrevligt.. Tiden står stilla, precis som luften här inne. Roar mig med att kolla upp regler kring tempraturer på en arbetsplats.. Hittar inget konkret, som väntat,  utan bedömningen hurvida det är en odräglig tillvaro ska göras av någon som har tid i vinter tydligen, när problemet är över..





Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig tisdagkväll! =) kramar

2009-08-04 @ 17:28:05
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0