Moi ska bli...*fanfar*

Har nu sett att om jag vill ha en ordentlig utmaning i livet så har jag hittat rätt utbildning.

Jag har tänkt mycket på om man skulle kunna kombinera en journalistisk utbildning med en utb inom turism eller media och få till nått skönt yrke med det.. Vill ju gärna få många resmöjligheter samt en rörlig arbetsplats. Visst skulle det vara en utmaning på många sätt men lyssna på det här..

Jag

Kanske

Ska

Bli

DIPLOMAT?!!!!!!!!!!




Hur coooolt skulle inte det vara?

- Vad jobbar du med?
-Har du sett den blåa reg skylten på min mercha?
-Nä..
-Jag är Diplomat.. Har du nån konflikt jag ska lösa eller?!


Snacka om utmaning.. jag blir diplomatisk?!!

Kommentarer
Postat av: minibell

tummen upp

2009-04-16 @ 23:10:40
URL: http://minibell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-16 @ 23:21:43
Postat av: MrsEkMsNat

Lovely! Just Lovely!

Like a glove! ;)

Puss

2009-04-17 @ 10:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0