Jag kommer dö fattig..

TACK!! Miss Li... idag har du räddat min dag igen.. Just nu finns det inte många stjärnor kvar på himlen, visst finns det men mörka moln har tagit över. Jag står och väntar på under, men förjäves. Det nostalgiska i detta är att det känns som igår, "ops" det var ju nästan det.

OKEJ, Botten Anna var kanske inte riktigt vad jag hade hoppats på efter min upplyftare.. uch fy och himmel! Kanske om jag tänker på en sommar äng, en rofyllt hjärta eller undret i att få leva... Nä, allt hopp är borta med Anna.

Jag vet att jag låter bitter, det är precis vad jag är.. sen kanske man ska hålla tyst om det, men ja kan inte låta bli att häva ur mig. Finns inge vidrigare än att vara på ett ställe man inte vill vara på, känna sig tvingad och hjälplös, beroende av att vara disciplinerad. Jag är inte människa att göra det lilla för pengars skull. Kan inte finna mig att må dåligt i onödan.

INTE ENS FÖR PENGAR..



Tack älskling och mina fina vänner, utan er hade jag inte haft något att se fram emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0