Oh boy..

Idag så lyser kunder med sin frånvaro, men miss Li är här:)  "Oh boy" skrålar ur högtalarna några gånger denna dag och jag kan inte annat än le.. Hon glattar ut över butiken och jag njuter av hennes friska stämma och uppiggande effekt hon har på mig. Dagen i övrigt är både grå och okej. Jag skulle kunna tänka mig en mycket värre dag men även dagar som jag känner ger mig det där lilla extra, i form av sk livskvalitee´.. ;)

Har fått för mig att jag är understimulerad, inte att jag sitter av tid utan de jag lägger min guldtid på inte ger mig så mycket tillbaka.. dvs. naturkunskap och engelska.. *suck* vore himmlans bra om jag fick den tiden till detta istället.. skriva,skratta,formulering,kritik,layout m.m.. men när? hur? var? ska hinna me allt och alla viktiga moment av livet, som i allra högsta grad inte uppnått godkänt än! Jag måste skaffa mig fler timmar på dygnet och fler pigga timmar jag är vaken på.  

Måste jobba...
Montering av dyra tvättmaskiner blir dagens TODO, inget jag är bra på med tanke på den tyngd de har och med tanke på mina "enorma" biceps;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0