For U my princess..

Vill göra en röst hörd, inte på det vanliga viset dvs. skrika själv utan för min fantastiska vän som mycket mer än mest är alldeles för underskattad! Begåvning och kärlek är hennes främsta kvaliteer.. med risk för att skryta lite så är jag en av några som fått höra detta live *FANTASTISKT* och inte att förglömma, fällde en och annan tår. Det säger en hel del om man frågar runt i närmsta kretsen! För att egentligen få höra den sanna själen i denna röst och all kärlek och talang bakom den så måste det komma en aukustisk live spelning av detta snart tycker jag, men jag får inte bestämma allt. Även om jag gärna vill tror att jag påverkar en hel del;)


För att förstå vad jag menar så gå in på:

http://www.ubetoo.com/ och klicka på Adela...eller
www.myspace.com/adelaonlinee

Princess..




Detta är vi: En enhet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0