positiva klubben..

Idag har det vart den mest positiva morgonen på hela veckan, min älskade lillebror ställde klockan och var duschad och uppe i tid.. behövde inte stressa på eller jäkta.. han var uppe och igång av sig själv även om timmen blev sen igår.. 3 tim snack om framtid, skola, jobb...utegångsförbud, kondomer, aids och FF... tillslut var vi tvugna att abryta.. kl var 01.00

På jobbet är det en salig blandning av stress, dummies och julmusik.. Men stämmningen är bättre än på länge, kanske var det försäljningen igår som gav extra energi till gänget..?

Jag till min sambo:
- jag vill ha en ny kamera!
-jag vill ha en ny kamera..
- nästa år.
-hahaha
-okej

?



*Fanns inget flaskvatten på lidl på mindre än 2 liter.. dricker redbull och får kissa dubbelt så mkt..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0